Selamat Datang Ke Blog Komuniti Taman Samarinda


5 comments:

Anonymous Devil said...

salam. saye azlan, ingin mencari rumah sewa di taman samarinda. jika ade sebarang info mengenai rumah sewa di sini, boleh tak mintak tolong call saye di 017-6279489. terima kasih.

Anonymous said...

Salam sya nak tau harga sewa rumah teres setingkat 3 bilik kat taman samarinda dalam anggaran berapa ye? Terima kasih

Anonymous said...

salam saya norhana mahat..saya sedang mencari rumah sewa di taman samarinda..jika ada sebarang info boleh tak mintak tolong call saya 0134648647..urgent sangat..terima kasih

Anonymous said...

Salam, sy mencari rumah sewa di tmn samarinda. Kalau boleh 1 rmh sewa..utk kmasukn segera.urgent.tq. 017 2516650

Unknown said...

SALAM. SAYA INGIN MENCARI RUMAH UNTUK DIJUAL KALAU ADA SESIAPA INGIN MENJUAL RUMAH BOLEH HUBUNGI SAYA
MOHD RAZREEN 019-6559205 (SAYA BUKAN AGENT)
SAYA BELI NAK DUDUK

Post a Comment